CliŽnt tevredenheidsonderzoek

Om zo goed mogelijk op de wensen van cliŽnten te kunen inspelen, vinden wij het belangrijk om te weten wat u van ons kantoor vindt. Wij zouden u willen verzoeken om de volgende vragen te beantwoorden.
U kunt bij elke vraag uw waardering geven, variŽrend van zeer tevreden tot zeer ontevreden.
Bij de open vragen kunt u uw eventuele suggesties voor verbetering invullen.

Indien u geen bezwaar heeft tegen nader contact naar aanleiding van deze enquÍte, dan kunt u onder uw naam en telefoonnummer vermelden.

De vragen met een (*) zijn verplicht.

Survey

Het optreden van de telefoniste/receptioniste:*

De bereikbaarheid van de advocaat/secretaresse:*

Het optreden van de advocaat/secretaresse:*

De informatieverstrekking vooraf over kosten:*

De informatieverstrekking over uw zaak:*

De uitleg gegeven door de advocaat:*

De betrokkenheid van de advocaat:*

De specificatie van de kosten in de nota:*

De snelheid waarmee uw zaak is behandeld:*

De clientvriendelijkheid van ons kantoor:*

Het voldoen aan gemaakte afspraken en beloften:*

De dienst van ons kantoor in het algemeen:*

Denkt u ons kantoor indien nodig weer in te schakelen?*

Denkt u ons kantoor aan anderen in de toekomst aan te bevelen?*